piątek, 28 maja 2021

Jak rzucić skuteczny urok miłosny- 2 - DNIOWY RYTUAŁ ŁĄCZĄCY DWIE OSOBY - TZW. RYTUAŁ ZWRÓĆ NA MNIE UWAGĘ


2 - dniowy rytuał magiczny, który ma na celu połączenie Cię z osobą, która Ci się podoba, którą darzysz uczuciem, a osoba jakby nie zwraca na Ciebie uwagi lub jej uczucia są zbyt zimne. Rytuał ten nosi nazwe "Zwróć na mnie Twoją uwagę".

 

Harmonogram - czyli kolejność zdarzeń:

1. Zakupienie rytuału i opłacenie magicznej zasady wymiany i równowagi.

Przez dotpay, allpay, paypal, western union lub zwykły przelew na konto.

2. Przesyłasz dla mnie opis problemu, czyli odpowiedzi na moje pytania.

3. Otrzymasz potwierdzenie, że otrzymałam Twoje odpowiedzi oraz opłatę.

4. Otrzymasz treść afirmacji, którą należy pisać w trakcie pracy magicznej.

5. Otrzymasz 3 różne terminy, w których chciałabym rozpocząć pracę magiczną z prośbą o wybranie tego terminu, który jest dla Ciebie najlepszy.

6. W trakcie pracy magicznej wysyłasz do mnie raporty i piszesz afirmacje, możesz dodatkowo stosować rytuały z moich książek, a najlepiej zapoznać się z wykładami online z powiązanym zagadnieniem.

7. Po zakończeniu pracy magicznej otrzymasz dokładne podsumowanie wykonanej pracy i analizę.

 

Po zakupie rytuału bardzo proszę o przesłanie możliwie szczegółowych odpowiedzi na moje pytania, bym mogła wybrać najlepszą metodę pracy magicznej. Każda sytuacja jest inna i należy dokonać dogłębnej analizy, by bezbłędnie wybrać sposób pracy magicznej.

Link: https://mariabucardi.pl/pl/p/2-dniowy-rytual-laczacy-dwie-osoby-tzw.-rytual-zwroc-na-mnie-uwage/277

KOD RABATOWY 5%- 1118111 na wszystkie sesje magiczne dostępne w sklepie.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz