czwartek, 23 lipca 2020

Jak rzucić skuteczny urok miłosny - Rytuał na zmianę sytuacji w związku


Rytuał na zmianę sytuacji w związku🥰
Ten rytuał polecam dla każdej osoby, która jest niezadowolona z sytuacji
uczuciowej aktualnego związku i pragnie usunąć złe energie a jednocześnie
odnowić uczucie, erotykę i stronę seksualną życia z partnerem (-ką).
Rytuał polecam wykonać w czasie pełni księżyca lub w fazie księżyca
rosnącego.
Niezbędne materiały i wykonanie znajdziesz w książce "Magia miłosna" https://mariabucardi.pl/pl/p/MAGIA-milosna-rytualy-i-zaklecia-milosne%2C-przepisy%2C-mikstury-by-znalezc-lub-odzyskac-milosc-najlepsza-ksiazka-Marii-Bucardi-BESTSELLER/103💘
Recenzja książki od jednej z czytelniczek:🥰

"Muszę przyznać, że wykonałam dopiero jeden rytuał zawarty w tej książce (chociaż czytałam wiele razy, lecz nie jestem w gorące wodzie kąpana i wszystko robię pomalutku i skrupulatnie). i potwierdzam na 100% skuteczność, ponieważ mój ukochany wrócił do mnie na około 2 miesiące po wykonaniu rytuału ( z wysypywaniem popiołu ze spalonej mieszanki magicznej o zachodzie słońca). Bardzo skuteczne zaklęcia. Z moją pierwszą miłością rozstaliśmy się z bólem serca ponad rok temu, przez osoby trzecie i ich negatywny wspływ. W naszą rocznicę zadzwonił do mnie i od tej pory jest między nami lepiej niż wcześniej. Naprawdę magiczny poradnik wart każdej ceny. Polecam z całego serca! Pozdrawiam ciepluteńko!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz